iranphe.ir



ورزش برای سفت كردن سينه زنان

میانگین امتیار کاربران: / 22
ضعیفعالی 

متاسفانه به بهانه سفت كردن و جمع كردن سينه ها انواع وسايل تبليغ مي گردد كه بايد گفت بخش عمده اين وسايل و سوتين هاي جادويي تقلبي هستند و هيچ خاصيتي ندارند. همچنين پماد ها و كرمهاي گران قيمت نيز به اسم كرمهاي سفت كننده به فروش مي رسند كه خاصيت آنها سفت كردن پوست است و نه سينه و فقط كمك مي كنند تا كمي سينه ها به خاطر سفتي پوست جمع شوند و خاصيت زيادي ندارند.

 

تنها راهي كه باعث جمع شدن سينه ها مي گردد روشهاي جراحي مي باشد كه برش هاي پوستي و برداشتن بخشي از بافت سينه كمك مي كند سينه ها كوچكتر شده و كمي جمع گردد و بالا تر بايستد. در سالهاي اخير تزريق ژل نيز انجام مي گيرد كه تنها تاثير آن اينست كه اين ژل سفت شده و كمي سينه را سفت تر مي نمايد ولي به مرور زمان اين خاصيت از دست مي رود.

توصيه ما استفاده از سينه بند يا سوتين مناسب در اكثر اوقات مي باشد بويژه هنگام ورزش و دويدن. همچنين انجام ورزشهاي تقويت كننده عضلات زير و اطراف سينه ها.

اما اگر اصرار برای انجام تمرینات ورزشی برای داشتن سینه هایی مناسب دارید حتما این مطالب را ببینید:

ورزش برای سفت کردن سینه زنان

چند تمرین برای کمک به سفت کردن سینه بانوان

 

برچسب ها: مقاله ورزشی، مقاله تربیت بدنی، تربیت بدنی و علوم ورزشی ایران ، مقالات تربیت بدنی و علوم ورزشی ، پاوپوینت تربیت بدنی و علوم ورزشی، پرسشنامه تربیت بدنی و علوم ورزشی، پایان نامه تربیت بدنی و علوم ورزشی، مقالات فیزیولوژی ورزشی، پاورپوینت فیزیولوژی ورزشی، دانلود فیزیولوژی ورزشی، پایان نامه فیزیولوژی ورزشی ، مقالات مدیریت ورزشی، پاورپوینت مدیریت ورزشی، دانلود مدیریت ورزشی، پایان نامه مدیریت ورزشی ، پایان نامه رفتار حرکتی ، مقالات رفتار حرکتی ، پاورپوینت رفتار حرکتی ، دانلود رفتار حرکتی ، پایان نامه رفتار حرکتی ، مقالات بیومکانیک ورزشی، پاورپوینت بیومکانیک ورزشی، دانلود بیومکانیک ورزشی، پایان نامه بیومکانیک ورزشی ، مقالات آسیب شناسی ورزشی، پاورپوینت آسیب شناسی ورزشی، دانلود آسیب شناسی ورزشی، پایان نامه آسیب شناسی ورزشی

 

نظرات   

 
+16 #1 ayda 1391-12-18 20:36
slm
jaleb bodddd
aha ychizi ba shena rafdanam in azolea seftar mishan!!
into tajrobi daram migama :lol:
نقل قول
 
 
+11 #2 Administrator 1391-12-18 20:41
نقل قول کردن ayda:
slm
jaleb bodddd
aha ychizi ba shena rafdanam in azolea seftar mishan!!
into tajrobi daram migama :lol:

خیلی ممنون.
نقل قول
 
 
+8 #3 سعیده 1392-02-16 11:06
نقل قول کردن ayda:
slm
jaleb bodddd
aha ychizi ba shena rafdanam in azolea seftar mishan!!
into tajrobi daram migama :lol:

سلام. آره انگار شنا خیلی تاثیر داره...
نقل قول
 
 
+13 #4 طاهره 1 1392-02-16 21:13
:D انتظار داشتم یه سری تمرین ورزشی رو پس از این توضیحات ببینم ولی نبود.
نقل قول
 
 
-10 #5 dr amiri 1392-03-08 22:52
دوست عزیز من نمیدونم شما این متن رو از کجا کپی کردید ولی با نشر این اکاذیب تنها کاری که انجام میدید ترویج بیسوادی و مهملات هست.متن شما منبع و رفرنس علمی شاخص نداره.لطف کنید به اندازه یک صفحه هم که شده در سال مطالعه کنید.من همیشه شک داشتم دوستان تربیت بدنی بیسواد هستند ولی با این کار شما دارم ایمان پیدا میکنم.لطف کنید مطالب رو از کتاب رونویسی کنید .اینطوری خیلی بهتره.
نقل قول
 
 
+12 #6 ادمین 3 1392-03-09 09:59
نقل قول کردن dr amiri:
دوست عزیز من نمیدونم شما این متن رو از کجا کپی کردید ولی با نشر این اکاذیب تنها کاری که انجام میدید ترویج بیسوادی و مهملات هست.متن شما منبع و رفرنس علمی شاخص نداره.لطف کنید به اندازه یک صفحه هم که شده در سال مطالعه کنید.من همیشه شک داشتم دوستان تربیت بدنی بیسواد هستند ولی با این کار شما دارم ایمان پیدا میکنم.لطف کنید مطالب رو از کتاب رونویسی کنید .اینطوری خیلی بهتره.

اتفاقا این مطالب توسط یک متخصص در رشته پزشکی بیان شده! دوست گرانی تف سربالا انداختید!
نقل قول
 
 
+8 #7 سحر محمودزاده 1392-03-09 10:01
نقل قول کردن dr amiri:
دوست عزیز من نمیدونم شما این متن رو از کجا کپی کردید ولی با نشر این اکاذیب تنها کاری که انجام میدید ترویج بیسوادی و مهملات هست.متن شما منبع و رفرنس علمی شاخص نداره.لطف کنید به اندازه یک صفحه هم که شده در سال مطالعه کنید.من همیشه شک داشتم دوستان تربیت بدنی بیسواد هستند ولی با این کار شما دارم ایمان پیدا میکنم.لطف کنید مطالب رو از کتاب رونویسی کنید .اینطوری خیلی بهتره.

به جای بافتن راجیف و توهین به بقیه اینجا رو هم بخون:
http://breasts.mihanblog.com/post/25
نقل قول
 
 
+9 #8 ادمین 4 1392-03-09 10:03
نقل قول کردن dr amiri:
دوست عزیز من نمیدونم شما این متن رو از کجا کپی کردید ولی با نشر این اکاذیب تنها کاری که انجام میدید ترویج بیسوادی و مهملات هست.متن شما منبع و رفرنس علمی شاخص نداره.لطف کنید به اندازه یک صفحه هم که شده در سال مطالعه کنید.من همیشه شک داشتم دوستان تربیت بدنی بیسواد هستند ولی با این کار شما دارم ایمان پیدا میکنم.لطف کنید مطالب رو از کتاب رونویسی کنید .اینطوری خیلی بهتره.

این مطالب رو دکتر علی شیخ لاسلامی همکار با سواد شما نوشته اند:
http://www.doctorsheikh.blogfa.com/post-94.aspx
نقل قول
 
 
+5 #9 سبهان 1392-04-22 10:58
:lol: عالي
نقل قول
 
 
+1 #10 sama 1392-08-24 13:42
باید چندتاعکس باشه تاببینیم این جوری که متئجه نمیشیم لطفا سایتو کاملترکنید :P
نقل قول
 
 
+1 #11 ایلین 1392-09-17 21:27
:oops: مرسی
نقل قول
 
 
+1 #12 کیمیا 1392-09-17 21:28
نقل قول کردن ایلین:
:oops: مرسی

چرا دیگه خجالت عسیسم؟؟؟؟؟ :D
نقل قول
 
 
+1 #13 افسانه 1392-11-03 23:32
;-) باسلام همینکه زحمت کشیدی ووقت گذاشتین ممنون حالا هرکی هرچی میخاد بگه.
نقل قول
 
 
+2 #14 ريحانه 1393-04-24 18:47
سلام
من سال ها بدنسازي حرفه اي كار كردم ، ولي تاثير مثبتي روي سينه ها نديدم ، تا مجبور شدم پروتز بزارم و حالا خيلي راضي ام ،
نقل قول
 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

نکته ها

هر ورزشی با توجه به ویژگی های خود لباس مخصوص دارد همچنین شرایط محیطی که در آن فعالیت صورت می گیرد می تواند در انتخاب نوع لباس مؤثر باشد.

خصوصیات لباس ورزشی

لباس ورزشی تقریبا باید گشاد، کم وزن و راحت باشد و متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه انتخاب شود. بهتر است فرد در حین انجام فعالیت های بدنی و ورزشی لباس کمتری بپوشید زیرا تمرین های بدنی تا حدی او را گرم می کند. رنگ لباس علاوه بر خلق زیبایی از لحاظ روانی نیز تاُثیر خاصی دارد

لباس ورزشکار باید متناسب با دمای محیط باشد.

برای مثال:

در درجه حرارت 16 تا 27 درجه سانتی گراد (در حین انجام فعالیت های بدنی) پیراهن نازک و شورت ورزشی مناسب است.

در درجه حرارت 6 تا 16 درجه سانتی گراد پیراهن ورزشی آستین دار با شلوار ورزشی مناسب است.

در درجه حرارت زیر 6 درجه سانتی گراد پوشیدن لباس گرم بهتر است.

استفاده از کلاه و دستکش در دمای زیر 11 درجه سانتی گراد نیز توصیه می شود.

اگر دچار سینوزیت مزمن هستید، هد بند های پهن که روی پیشانی شما را می پوشاند، مناسب فوتبال در هوای سر است.

برای گرم نگه داشتن گلو نیز شال های ویژه ای که برای فوتبالیست ها طراحی شده استفاده کنید. نمونه این شال گردن ها را فرانچسکو توتی کاپیتان تیم آ اس رم ایتالیا در فصل سرما می پوشد.

جنس لباس در هنگام تمرین باید طوری باشد که به هنگام انجام فعالیت‌های بدنی مانع افزایش تعریق بدن نگردد.

از پوشیدن لباس‌هایی که فعالیت شما را محدود می‌کند خودداری کنید. پوشیدن لباس‌های خیلی گشاد نیز می‌توانند باعث از دست رفتن تمرکز شما بشوند (با گیر کردن به وسایل مختلف، سرخوردن روی بدن و ...

در هوای سرد که از چند لایه لباس استفاده می کنید. داخلی‌ترین لباس باید طوری طراحی شده باشد که رطوبت خارج شده از پوست را جذب کند. نمونه این لباس ها را در سایت فوتبال شاپ پیدا می کنید. لایه‌ی میانی عرق را جذب می‌کند و گرمای بدن را حفظ می‌کند و لایه‌ی بیرونی شما را از باد و باران حفظ می‌کند.

در هوای بسیار سرد، پوست‌تان را برهنه در مقابل هوا قرار ندهید و از کرم ها استفاده نمایید.

عده ای فکر می کنند مچ بند های حوله ای تنها برای زیبایی کاربرد دارد، در حالی که این مچ بند ها بهترین وسیله برای پاک کردن عرق پیشانی است. اگر فرزندتان به مدرسه فوتبال می رود، حتما مچ بندی از جنس حوله برایش تهیه کنید تا برای پاک کردن عرق پیشانی اش در طول تمرین از آن استفاده کند.

کلاه های نقاب دار نیز مانع تابش مستقیم آفتاب به چشم و صورت است.

لباس های غیر نخی

قدیمی ها معتقد بودند لباس ورزشی پلاستیکی ( که غالبا با این نام شناخته می شود) مناسب ورزش نیست، در حالی که بسیاری از لباس های جدید با فن آوری ها جدید از جمله نانو تکنولوژی تهیه می شوند و نمی توان به صرف پلاستیکی بودن آنها را کنار گذاشت. امروز لباس های تهیه شده از الیاف مصنوعی به دلیل دفع سریع عرق بدن، شستشوی آسان، عمر بشتر و ویژگی های ضد باکتریایی و ضد تشعشعات خورشیدی برتری محسوسی نسبت به خیلی از الیاف طبیعی دارند.

 

مطالب تصادفی از سایت

iranphe for your business with Joomla ready to go. Launch your online home with iranphe.ir.