iranphe.ir



دانلود رایگان پاورپوینت تجزیه و تحلیل اسمش بدمینتون

فرستادن به ایمیل چاپ مشاهده در قالب PDF
میانگین امتیار کاربران: / 10
ضعیفعالی 

بدمينتون بازي است كه با راكت و توپ پردار يا پلاستيكي در زميني كه بوسيله تور به دو قسمت مساوي تقسيم شده است انجام مي شود.

اين بازي به صورت يكنفره و دو نفره انجام مي شود.

اسمش به ضربه هايي اطلاق ميشود که ازارتفاع بالا با سرعت زياد به طرف زمين حريف زده ميشود.

برلی دانلود رایگان پاورپوینت تجزیه و تحلیل اسمش بدمینتون کلیک کنید:

دانلود رایگان پاورپوینت تجزیه و تحلیل اسمش بدمینتون

پسورد: www.iranphe.ir

حجم فایل: 1.2 مگابایت

 

کلمات کلیدی: مقالات ورزشی، دانلود مقالات ورزشی، مقاله مدیریت ورزشی، دانلود مدیریت ورزشی ، پرسشنامه مدیریت ورزشی ، مقاله فیزیولوژی ورزشی ، مقاله تغذیه ورزشی ، مقالات علم تمرین ، مقاله رفتار حرکتی ، دانلود های رفتار حرکتی ، مقاله بیومکانیک ورزشی ، مقاله آسیب شناسی و حرکات اصلاحی ، دانلود مقاله آسیب شناسی و حرکات اصلاحی ، پاورپوینت های مدیریت ورزشی ، پاورپوینت های فیزیولوژی ورزشی ، ، پاورپوینت های رفتار حرکتی، پاورپوینت های آسیب شناسی و حرکات اصلاحی ، پاورپوینت های بیومکانیک ورزشی ، تاریخچه ورزش ها ، بانک سوال تربیت بدنی ، سوالات دکتری تربیت بدنی ، سوالات کارشناسی ارشد تربیت بدنی ، لیست نشریات علمی و پژوهشی تربیت بدنی

 


نظرات   

 
+1 #1 scarlet 1392-08-02 23:56
kheyli aliiiiiiiiiiiii ii boood ba tashakor agar ke momkene chand tamrine tarkibi pishrafte barae anvae teknikhae badminton ham bezarid
نقل قول
 
 
+1 #2 سایه ستاره 1392-10-20 17:35
سلام ممکنه این فایل رو برای من ایمیل کنیدواقعا بهش نیاز دارم
نقل قول
 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

نکته ها

بدنتان احتیاج به ورزش دارد؟ می خواهید وزن کم کنید و فرزند کوچکی دارید که مراقبت از او این فرصت را به شما نمی دهد؟ کسی هم ندارید تا فرزندتان را پیش او بگذارید و به کلاس ورزش بروید...

این ورزش ها می توانند به شما کمک کنند با فرزندتان ورزش کنید و در عین حال که آمادگی بدن خودتان و فرزندتان را بالا می برید، کاهش وزن پیدا می کنید و به فرزندتان هم کمک می کنید با ورزش دوست شود. دقت کنید تعداد دفعات هر حرکت برای شماست و از کودک تان فقط بخواهید شما را همراهی کند.

.حرکت ترکیبی

روی سمت چپ بدن تان دراز بکشد و با کمک آرنج قسمت بالایی تنتان را بالا بکشید. مطمئن شوید آرنج تان دقیقا زیر شانه تان قرار گرفته است. پای چپ تان را که زیر پای راست تان قرار گرفته هم از زمین بلند کنید و تمام بدن تان را در راستای دست راست تان که به سمت بالا می رود، کشش دهید. حالا همین حرکت را در حالی که روی سمت راست بدن تان قرار گرفتید، تکرار کنید. تعداد این حرکت را می توانید از ۱۰ بار شروع کنید. ادامه مطلب  

مطالب تصادفی از سایت

iranphe for your business with Joomla ready to go. Launch your online home with iranphe.ir.