iranphe.ir

آیا با انتخاب قلعه نویی برای تراکتور موافقید؟



نتایج


دانلود رایگان پاورپوینت تجزیه و تحلیل اسمش بدمینتون

میانگین امتیار کاربران: / 34
ضعیفعالی 

بدمينتون بازي است كه با راكت و توپ پردار يا پلاستيكي در زميني كه بوسيله تور به دو قسمت مساوي تقسيم شده است انجام مي شود.

اين بازي به صورت يكنفره و دو نفره انجام مي شود.

اسمش به ضربه هايي اطلاق ميشود که ازارتفاع بالا با سرعت زياد به طرف زمين حريف زده ميشود.

برلی دانلود رایگان پاورپوینت تجزیه و تحلیل اسمش بدمینتون کلیک کنید:

دانلود رایگان پاورپوینت تجزیه و تحلیل اسمش بدمینتون

پسورد: www.iranphe.ir

حجم فایل: 1.2 مگابایت

 

کلمات کلیدی: مقالات ورزشی، دانلود مقالات ورزشی، مقاله مدیریت ورزشی، دانلود مدیریت ورزشی ، پرسشنامه مدیریت ورزشی ، مقاله فیزیولوژی ورزشی ، مقاله تغذیه ورزشی ، مقالات علم تمرین ، مقاله رفتار حرکتی ، دانلود های رفتار حرکتی ، مقاله بیومکانیک ورزشی ، مقاله آسیب شناسی و حرکات اصلاحی ، دانلود مقاله آسیب شناسی و حرکات اصلاحی ، پاورپوینت های مدیریت ورزشی ، پاورپوینت های فیزیولوژی ورزشی ، ، پاورپوینت های رفتار حرکتی، پاورپوینت های آسیب شناسی و حرکات اصلاحی ، پاورپوینت های بیومکانیک ورزشی ، تاریخچه ورزش ها ، بانک سوال تربیت بدنی ، سوالات دکتری تربیت بدنی ، سوالات کارشناسی ارشد تربیت بدنی ، لیست نشریات علمی و پژوهشی تربیت بدنی

 


نظرات   

 
0 #1 scarlet 1392-08-02 23:56
kheyli aliiiiiiiiiiiii ii boood ba tashakor agar ke momkene chand tamrine tarkibi pishrafte barae anvae teknikhae badminton ham bezarid
نقل قول
 
 
0 #2 سایه ستاره 1392-10-20 17:35
سلام ممکنه این فایل رو برای من ایمیل کنیدواقعا بهش نیاز دارم
نقل قول
 
 
-1 #3 arine 1393-10-06 18:13
با سلام.میشه این تجزیه و تحلیل ها رو در قالب فاز بندی انجام بدید و پاوراشو واسم ایمیل کنید!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!1 :roll:
نقل قول
 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

نکته ها

همیشه پیشگیری بهتر از درمان است، رعایت عوامل زیر از افتادگی و شل شدن سینه های بانوان جلوگیری میکند:

· همه روزه سینه های خود را با حرکتی ملایم و دورانی بمالید. این کار سبب افزایش جریان خون در سینه ها و چابک و سفت شدن آنها می شود .

· کاهش و یا بخصوص افزایش بیش از 5 پوند (حدود ۵/۲ کیلوگرم )در وزن شما موجب تغییر سایز سینه های شما و کشیده شدن پوست و بد فرم شدن آنها می شود .

· تمرین ایزومتریک عضلات زیر سینه ها را فراموش نکنید. بازوها را در سطح شانه بالا بیاورید و آرنجها را خم کنید و کف دو دست را بهم بفشارید و یک دقیقه در حالت فشار نگه دارید. این تمرین را همه روزه 20 تا 50 بار تکرار کنید .

· از قرار دادن سینه های خود در مقابل اشعه ی مستقیم آفتاب اجتناب ورزید .

· سینه های خود را با محلول های با پایه کلاژن شستشو دهید. در واقع استفاده از لوسیون های سفت کننده و فرم دهنده ی سینه که آنتی اکسیدانها هستند رادیکالهای آزاد را که باعث شل شدن سینه ها می گردند از بین می برند .

· از رها کردن سینه ها بدون سوتین مناسب و سفت اجتناب ورزید حتی در موقع خواب. بخصوص در هنگام ورزش دقت کنید بستن سوتین سفت امری مهم و حیاتی برای زیبایی سینه هاست. در غیر اینصورت سینه ها کشیده و شل می شوند .

· هر دو هفته یک بار از ماسک سفت کننده بر روی سینه ها استفاده کنید. در حالیکه ماسک خشک می شود با سوتین سینه ها را در جای خود نگه دارید و بررای برداشتن ماسک از آب گرم و مواد شوینده ی بدن استفاده کنید .

· تمرین پرس سینه و طناب متقاطع را برای داشتن سینه هایی زیبا فراموش نکنید .

{jcomments on}

 

در خبرنامه ما عضو شوید

دکتر حمید قاسمی

iranphe for your business with Joomla ready to go. Launch your online home with iranphe.ir.