iranphe.ir



دانلود رایگان پاورپوینت تجزیه و تحلیل اسمش بدمینتون

فرستادن به ایمیل چاپ مشاهده در قالب PDF
میانگین امتیار کاربران: / 12
ضعیفعالی 

بدمينتون بازي است كه با راكت و توپ پردار يا پلاستيكي در زميني كه بوسيله تور به دو قسمت مساوي تقسيم شده است انجام مي شود.

اين بازي به صورت يكنفره و دو نفره انجام مي شود.

اسمش به ضربه هايي اطلاق ميشود که ازارتفاع بالا با سرعت زياد به طرف زمين حريف زده ميشود.

برلی دانلود رایگان پاورپوینت تجزیه و تحلیل اسمش بدمینتون کلیک کنید:

دانلود رایگان پاورپوینت تجزیه و تحلیل اسمش بدمینتون

پسورد: www.iranphe.ir

حجم فایل: 1.2 مگابایت

 

کلمات کلیدی: مقالات ورزشی، دانلود مقالات ورزشی، مقاله مدیریت ورزشی، دانلود مدیریت ورزشی ، پرسشنامه مدیریت ورزشی ، مقاله فیزیولوژی ورزشی ، مقاله تغذیه ورزشی ، مقالات علم تمرین ، مقاله رفتار حرکتی ، دانلود های رفتار حرکتی ، مقاله بیومکانیک ورزشی ، مقاله آسیب شناسی و حرکات اصلاحی ، دانلود مقاله آسیب شناسی و حرکات اصلاحی ، پاورپوینت های مدیریت ورزشی ، پاورپوینت های فیزیولوژی ورزشی ، ، پاورپوینت های رفتار حرکتی، پاورپوینت های آسیب شناسی و حرکات اصلاحی ، پاورپوینت های بیومکانیک ورزشی ، تاریخچه ورزش ها ، بانک سوال تربیت بدنی ، سوالات دکتری تربیت بدنی ، سوالات کارشناسی ارشد تربیت بدنی ، لیست نشریات علمی و پژوهشی تربیت بدنی

 


نظرات   

 
+1 #1 scarlet 1392-08-02 23:56
kheyli aliiiiiiiiiiiii ii boood ba tashakor agar ke momkene chand tamrine tarkibi pishrafte barae anvae teknikhae badminton ham bezarid
نقل قول
 
 
+1 #2 سایه ستاره 1392-10-20 17:35
سلام ممکنه این فایل رو برای من ایمیل کنیدواقعا بهش نیاز دارم
نقل قول
 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

نکته ها

همیشه پیشگیری بهتر از درمان است، رعایت عوامل زیر از افتادگی و شل شدن سینه های بانوان جلوگیری میکند:

· همه روزه سینه های خود را با حرکتی ملایم و دورانی بمالید. این کار سبب افزایش جریان خون در سینه ها و چابک و سفت شدن آنها می شود .

· کاهش و یا بخصوص افزایش بیش از 5 پوند (حدود ۵/۲ کیلوگرم )در وزن شما موجب تغییر سایز سینه های شما و کشیده شدن پوست و بد فرم شدن آنها می شود .

· تمرین ایزومتریک عضلات زیر سینه ها را فراموش نکنید. بازوها را در سطح شانه بالا بیاورید و آرنجها را خم کنید و کف دو دست را بهم بفشارید و یک دقیقه در حالت فشار نگه دارید. این تمرین را همه روزه 20 تا 50 بار تکرار کنید .

· از قرار دادن سینه های خود در مقابل اشعه ی مستقیم آفتاب اجتناب ورزید .

· سینه های خود را با محلول های با پایه کلاژن شستشو دهید. در واقع استفاده از لوسیون های سفت کننده و فرم دهنده ی سینه که آنتی اکسیدانها هستند رادیکالهای آزاد را که باعث شل شدن سینه ها می گردند از بین می برند .

· از رها کردن سینه ها بدون سوتین مناسب و سفت اجتناب ورزید حتی در موقع خواب. بخصوص در هنگام ورزش دقت کنید بستن سوتین سفت امری مهم و حیاتی برای زیبایی سینه هاست. در غیر اینصورت سینه ها کشیده و شل می شوند .

· هر دو هفته یک بار از ماسک سفت کننده بر روی سینه ها استفاده کنید. در حالیکه ماسک خشک می شود با سوتین سینه ها را در جای خود نگه دارید و بررای برداشتن ماسک از آب گرم و مواد شوینده ی بدن استفاده کنید .

· تمرین پرس سینه و طناب متقاطع را برای داشتن سینه هایی زیبا فراموش نکنید .

{jcomments on}

 

مطالب تصادفی از سایت

iranphe for your business with Joomla ready to go. Launch your online home with iranphe.ir.